2011年3月27日 星期日

大坑的小白屋餐廳 (不是好白喎!)


很少在大坑吃飯,昨天就路過,於是選了一間小店「小白屋」吃西餐。



由於跟湯午餐並不吸引,我點了貴一點但沒有湯的廚師精選:龍蝦汁凡立貝鮮蝦意粉。味道如何?意粉是意大利製法,即是有彈牙感覺,可惜龍蝦汁不覺有味,鹹味和龍蝦味都欠奉,加上個汁掛不住意粉,所以令意粉完全沒有味。海鮮新鮮也對全碟意粉味道沒有幫助。最後餐送咖啡或茶。連加一收$97,即是自己付$100唔會失禮要求收回$3。個餐冇跟湯,真係唔抵食。


Open Rice的評語,就知間餐廳好壞參半。 http://www.openrice.com/restaurant/sr1.htm?s=1&district_id=&inputcategory=cname&inputstrrest=%E5%B0%8F%E7%99%BD%E5%B1%8B


 


 


2 則留言:

  1. 所以有時間的話都係上上網CHECK下要去的地方附近食肆的評價才決定食咩

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria28/3/11 03:39

    我咁睇以為係炒 意粉

    回覆刪除