2010年11月10日 星期三

味道一般的元朗食崗咖喱

今晚咁大個人第一次到元朗石崗咖喱吃飯。其實味道好一般,可能重慶大廈的咖喱更好(唔知,未去過)



老婆更加話食物好辣,頂唔順,滿臉不悅的表情(我又唔覺,只係一款併盤的咖喱角辣一點) 幾件炸雞都好油,好咸。

個汁醬很像其他人吃剩才給我們。



咖喱牛腩。牛腩似牛肉粒,又不見薯仔配菜,更加沒有咖喱味,更不覺辣味,中國人的咖喱牛腩更好味。



咖喱薯仔耶菜花。



牛油薄餅。



老婆與我都接受不了玫瑰水(Rose Water)的味道,感覺像加了玫瑰味化妝品/花露水的人工味。



石崗咖喱都做派對到會。



最後只好與她到該店附近的粉麵舖再吃過。不過我已經很飽。


4 則留言:

  1. 我都試過呢間石崗咖哩,同你一樣覺得麻麻地,不過呢間餐廳都開左業好多年,仍然生存倒,好奇怪!
     

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria11/11/10 00:08

    Rose water 係好似花露水架.
    [版主回覆11/11/2010 12:25:00]總知好難飲.

    回覆刪除
  3. 我食過一次, 但係我好 like 呀, 可能我鐘意食辣野 !

    回覆刪除
  4. 白果魚神11/11/10 15:36

    呢間嘅老闆來港幾十年,D印度水準當然下降咗都唔出奇 。重慶大厦D老闆就唔同呢,因為佢地剛到步,個身仲有陣加哩除,梗係好味D喇

    回覆刪除