2008年11月12日 星期三

車仔麵

年幼時,家庭管教令我很少吃街邊小食,特別是車仔麵。當時的車仔麵通常是街邊檔,發展至八十年代後期才進駐店舖。我到了出來社會工作,才開始吃車仔麵。吃車仔麵重點不是食物的平貴,而是因為有很多款食物配搭,今次只選了部份配料,下次又會想嘗試其他款式的配料。


 


配料方面,可謂五花百門,有豬紅、豬皮、豬大腸、粉腸、蘿蔔、紅腸、香腸、菜、雞翼、雞翼尖、燒賣、牛丸、魚蛋、魚腐、獅子狗丸、雲吞、魚皮餃、蟹柳、冬菇、墨魚丸、等等。麵就有油麵、粗麵、米粉、河粉、甚至公仔麵、鳥冬。


 


現在在店舖售賣,衛生情況好得多,少了小販走鬼的驚險場面。


5 則留言:

  1. 黃大仙有檔車仔麵叫"友記"好出名的~係以前大磡村搬過去果間~我成日都幫襯, 佢d秘制醬汁和酸齋係出面d車仔麵檔食唔到架

    回覆刪除
  2. 有印像, 飲食男女有介紹.

    回覆刪除
  3. 乜燒賣都可以做車仔料

    回覆刪除
  4. 以前响廟街有一檔車仔麵檔幾好味,係木頭車唔係舖頭,不過唔知而家仲有無呢. 我都好懷念以前 d 街頭小食..e.g. 生菜魚肉,魚旦, 兩媾, 雞旦仔,牛什, 炸大腸,串燒, 煎壤三寶, 燒尤魚.....等等. 如果香港旅遊協會可以响尖東整番條'港式懷舊小食街',全部都是用回車仔檔來經營就好了.相信這些地度美食一定可以吸引遊客及本地人光顧呢!!

    回覆刪除