2007年11月15日 星期四

元朗 Savour Cafe



元朗又多了一間西餐廳。今晚去了一試。主菜、意大利飯或意大利粉可以加30元加頭盤(四式拼盤)和餐湯(二選一)



頭盤有待改善味道,菜沙律下了太多黑醋。炸蝦亦冇特色。





青口墨魚汁麵



煎鵝肝意大利飯


地址:元朗達輝徑3號華健大廈地下4號店舖


電話:2442 2111


電話訂枱有九折。


 


1 則留言:

  1. 我都去過savour cafe,只系食過dinner.我簡左個西冷扒,個fd就簡左個羊安,lee两樣主菜都系個侍應介紹....我個西冷真的不錯,比美我系酒店食既水準(價錢平成半)正~~~ .最正既原來不是我的西冷而系我唔會食既羊安.我個fd叫我試一口,我勁大反應咁話唔食.但最后比佢說服左食左一啖,跟住就同佢一齊share食啦.coz我覺得平時d羊好臭好so,但唔知系咪真系新鮮and佢既汁水問題,我竟然覺得勁好食,勁香.so黎緊有咩朋友約食反,我都會叫佢黎lee間野食...仲有唔記得講埋甜品tim.我地叫左個cream burlee & cho pudding 都系好掂.個燉旦做得好滑.very nice..仲有個小發現~我個fd話,有枝red wine (唔記得咩名啦,只記得$818 一枝)但系喜來登飲一杯都要$200.我現在諗住mama 生日我都會去.今次去一定要叫個枝$818...haha

    回覆刪除