2007年8月8日 星期三

電影 - 五星級大鼠

廸士尼的卡通片一向以優美畫功及高質素質素取勝。今個署暑假便有「五星級大鼠」。故事畫巧精細,法國巴黎的夜景,老鼠毛及人臉上的表情和縐紋也清晰可見,栩栩如生。故事生動有趣,哄得大人和小朋友哈哈大笑。我認為是近年來難得的廸士尼卡通片。

 

故事講述為食大鼠味王(Remy)天生嘴刁為食,畢生志願是成為五星級大廚。味王膽粗粗去到美食之都巴黎,想入廚房煮兩味,結果遇上不懂煮食又論論盡盡的廚房打雜闊條麵(Linguini),更準備合作大展拳腳,由味王使出真功夫,由闊條麵出面又「出手」。當然搞到全城一鑊粥,炒起無數笑料!

餐廳的廚房有老鼠出現,俾人知道仲駛做生意?餐廳更加等住查牌兼封舖!究竟一隻人見人怕的老鼠,怎樣在「生鼠勿近」的廚房闖出名堂?雞手鴨腳的闊條麵,又怎樣代鼠落廚?出名尖酸刻薄,食肆俾佢踩過等執笠的魔鬼食評家梵高森,亦已瞄準味王所在的餐廳…到底味王能否成為真正的五星級大廚,實現這個不可能的夢想?

 

以老鼠成為人間故事的主角,可謂創意無限,可以說是「爆燈」。有誰想到你在餐廳吃的食物是由老鼠主理呢?內容非常勵志,只要你有理想,肯努力,最終都可以出人頭地,獲得成功。而片中一些片段也富哲理性:

 

1. 老鼠被水沖走, 同家人失散後, ""教訓佢事情發生左, 你點都要向前行, 留起度無用, 你要爬上去感受下個世界係點.

2.
老鼠爬到上餐廳, 老鼠因為肚餓, 見到麵包同芝士就想偷黎食. 隻鬼立即出黎教訓佢, 就算你係老鼠, 你肚餓, 都唔可以偷野食
.

3.
老豆帶個仔去老鼠藥店睇老鼠夾+老鼠屍, 叫個仔接受現實, 做老鼠係一定要偷野食, 一定要食垃圾. 但個仔好蔑視佢老豆, 同佢老豆講
:

"
路係人行出黎". 之後企高用兩隻腳走左去
.

去到最結尾 "食評家評語", 係全套係的高潮, 帶出了整個劇本的
message:

社會的世俗眼光, 習慣了對出身低微的人于以歧視, 從不給予他們一個機會. 其實, 出身低微亦可以是有才華的人,大家又何必要帶有色眼鏡睇人?

 

片中的哲理可能小朋友未必完全明白,但相比港產片很多時只是笑完就算或者打打殺殺,更適合一家大細觀看。



2 則留言: