2007年4月23日 星期一

太浪費了

家附近有一間茶餐廳,經常是我和老婆的晚餐食堂。它的晚餐份量非常多,有湯、多士、沙律/小食/醃列、扒飯/焗飯及飲品。飯的份量可以說足一男一女吃有餘。一人吃這個餐,細食的真是可以將飯打包拿走。因此我每次吃時必叫侍應安排少飯。惟次次都有很多飯。我總是不能全部吃完。所以我決定不再浪費,不再去吃這晚餐。


5 則留言:

  1. 晚晚都出街食, 真係會變成厭食証病患者(對我來說). 奈何香港打工仔總是這樣 ...........

    回覆刪除
  2. 嘩,咁多嘢食,有些國家連食都冇得食。

    回覆刪除
  3. 哇!一個餐有咁多野食?咁咪抵囉!

    回覆刪除
  4. vyvy:我吃不消.

    回覆刪除
  5. 小白龍25/4/07 12:11

    一個餐兩份食咪唔會浪費lor !溫馨又浪漫.... 我男友都係唔鍾意食剩野,所以成日迫我食埋佢.... 所以我肥左10磅呀...

    回覆刪除