2007年3月10日 星期六

今時今日的務態度係唔夠架! 吃晚飯編

今晚我和老婆到Delifrance 吃晚餐,我叫侍應落order。他寫完後,居然問「呢位小姐呢?」。我答「係我地兩個食」(唔通佢嫌我叫得食物少?)

吃到中途,有個侍應說「Hi,Miss,比啲牙簽你地。」然後,他放下一個牙簽筒。(咁鬼輕挑架!仲有佢講到鬼死咁快,一支箭咁。我要問老婆佢講甚麼呀!)

又過了一陣,我老婆去了洗手間。那位侍應同我講「Hi,Miss,有冇嘢要收。」我搖頭表示不需要。(攪錯呀!我係男人呀,死呀。定係你讀得書少呀!)

之後,嗰位侍應又成日裝裝下(我估又係想收碟)。好啦,我食完。佢即時見到,好興奮講「好嘢可以收嘢!」收完碟後,見還有隻餘下兩啖蘋果汁的杯,佢又係好開心咁講可以收咗佢。(你唔先問我地是否飲完)(你咁喜歡收杯碟,不如去洗碗啦。)之後佢話轉頭為我地加水

我地見佢古怪,當然埋單走啦。

當我比緊錢時,嗰位侍應回來,仲伸手想加水添。我很不高興說「埋單啦,不要啦。(佢係咪傻架!)

都唔知佢係真傻(唔奇,有人請弱智人打工)定白痴!


3 則留言:

  1. 現在好多食肆的侍應生的服務態度真的要改善,好似你食慢D都會阻住佢地做生意咁,係到趕客。我幾年前係旺角一間日本料理食晚飯仲過份,叫完嘢食等半個鐘先有得食,食完又要等半個鐘都冇得食,我地叫埋單,D侍應不只幾快,唔駛一分鐘已經走黎收錢!!收錢就鬼死咁快,做其他嘢又唔見佢咁快,很好這日本料理已經結業。都唔知是什麼態度!!

    回覆刪除
  2. 大眼妹: Agree!

    回覆刪除