2007年2月3日 星期六

本地好味Hot Dog



今日到位於中環昭隆街的永樂園餐廳吃馳名的本地熱狗

。餐廳包括地舖及地庫。地舖沒有座位外買必定要在地舖付款及取食物

點解咁馳名?因為有名人光顧及食家推薦囉,有關之琳、蘇絲黃、歐陽應霽等。 因此,付款後取熱狗條隊有時可以很長。今天下午,條隊由門口排至將近電車路。報紙雜誌專欄說日賣1500個自從上星期六晚上8時的有線12台"一粒鐘真人蘇"由阿蘇及肥仔泰推介後,更廣為人知。我試過上星期五下午6時半左右購買,四眼老闆話沽清。 今日佢同我講因為阿蘇星期五賣出2500隻熱狗

每隻熱狗,不會是美式/西式有芥醬茄醬,甚至是有蕃茄酸瓜片。只是很簡單的有個熱狗包(無芝麻,不是嘉頓麵包出品。),裡面有獨門自製沙律醬(有牛油、蛋黃、糖、鹽、醋芥末粉、酸瓜碎等,每日新鮮製成喎!)及由荷蘭入口的ZWAN牌香腸。每隻$6。雙腸熱狗$8

味道怎樣?三樣材料好夾,a perfect match,好食。香腸不大不粗,但一定不會有美國廚師牌雞肉腸的一陣味/鹹味不過,未能給我大驚喜。因為小時侯,我住元朗家地下一間名叫波士頓快餐店亦有同樣的熱狗。醬汁可以說是一樣,只是未必用同樣的香腸。大家行開街或在中環上班,不妨買隻試熱狗試下。

提醒你,星期日及假期休息。


2 則留言:

  1. 我之前都食過架,真係好正架,不過我都有睇一粒鐘真人蘇喎,佢向個集裡面都介紹左好多唔同的野喎,都唔錯

    回覆刪除
  2. 我要去試試先得喇

    回覆刪除