2007年2月17日 星期六

天津山東6天團(第二天 11.2.2007)

早上6時morning call。6時30分在賓館吃早餐。由於是圍餐,團友都依時坐定定等食。早餐是白粥連送粥配菜、饅頭及熟蛋。之後幾天餐餐啲餸/湯都有蛋,問你死咪?不過,總體平均每餐都有85分。


賓館旁是消防局。幸好酒店玻璃有番咁厚,唔係真係比消防車警號嘈醒。

早上我地遊覽天津的南市食品街及古文化街

在古文化街對面是戰爭紀念像及舊坦克車

由於臨近新年天津古文化街都掛上大紅燈籠。由於時間很早,店舖都未開門營業。




位於古文化街旁的商業大廈

,像不像中東杜拜的酒店呢?


接著到南市食品街

,裡面主打是賣蔴花及陳醋。

裡面還有間麥記呀!大陸麥記有情人節套餐推出添!


離開天津後

,我地沿公路去山東省啦。一去又是3、4小時車程

公路上的加油站,是團友補給食物及去洗手間的好地方。

公路上長長的貨車,香港一定沒有。



午餐在濟南醫肚
,然後遊覽。品嘗山東的餃子宴,但仍有白飯及餸

 

黃河下游

濟南湧泉特別多,所以有泉城之稱。位於濟南市中心的泉城公園。中央是一個抽象的「泉」字雕塑

濟南街上

KFC


濟南的解放閣

,是在中國紅軍解放濟南後建

黑虎泉位於解放閣側

。在黑虎泉公園,有人在洗衫大陸總有缺乏公德的人!導遊還說不少人會取泉水回家煮來飲,見了這景像你還會嗎?

晚飯後由導遊帶領去行夜街

,泉城廣場附近街邊賣各式各樣的衣物、賀年物品及家居用品似去女人街/廟街,不太吸引所以我地及很多團友去了在泉城廣場地下的超市購物。佢地好似一間百貨公司,裡面還有其他衣物賣,例如Bossini、Samuel & Kelvin


4 則留言:

  1. 祝你豬年快樂, 豬想事成, 豬籠入水 .... 

    回覆刪除
  2. 艾美: 恭喜恭喜!!

    回覆刪除
  3. 可能你地有六日,所以時間上冇咁緊迫,我地向第一日已經離開天津了,冇行文化街,但向張行程紙度有講呢個景點架,但我地問左導遊,佢話我地唔會去架.... 趵突泉我地都有去呀...

    回覆刪除
  4. Janice: 我地冇去趵突泉啊!導遊話要比入場費 。

    回覆刪除