2007年2月17日 星期六

天津山東6天團(第一天 10.2.2007)

2月10日,我地開始天津青島濟南泰安六天團的第一日,天津天氣攝氏-2至5度比香港的溫度為低(當時香港為18至20度)。我地參加的是信成(國際)旅遊我地坐香港航空16:40編號N8 161 班機去天津

飛機是737-800型號

,一排有6個座位,中間一條走廊分開,只有商務客位和經濟客位。由於飛機泊近控制塔,我們只好乘機場接駁巴士到停機坪上機。

我們要逐一由機頭行上飛機

起飛後,空中小姐先派飲料,然後再派餐。有兩款選擇:

雞肉意粉

,跟餐飽及士多啤利布甸。




另一款是像回鍋肉的飯
,並不太辣

兩個餐味道如何?我一向都認為飛機餐唔難食(不像蔡瀾話一定唔會食,只會睡覺。)但這兩個餐可以算是我認為目前最難吃的飛機餐!

約3小時

,終於到天津(晚7:50分)。幸好有帶雪褸上機,因為落機時飛機橋透入陣陣冷氣。過關後,我地便坐旅遊巴到酒店及在酒店吃晚飯。我地入住天津的一間三星級名叫金曉酒店。當晚沒有節目,只好在房間看電視及睡覺。第二天要早上6:00 morning call


3 則留言:

  1. 睇番你的相,真係令我諗起我第一天去天津时的情景呀

    回覆刪除
  2. 跟信成,有朋友話呢間有平價海南島團(幾百蚊),不過加埋雜費就過千蚊... how's your comment of this tour ?

    回覆刪除
  3. GG: 平價團你比較下就知行程景點係少一點,所以就預有自費行程。以我個團為例都是一些熱門又值得去景點 ,又好難話團友一致唔去。 當然 ,佢要你買保險 ,又有機場稅 ,燃油負加費 。
    不過,個團唔錯 。報名時又講清楚你知自費行程大約多少錢 。 領隊導遊服務 好好 。你報就要取捨 。

    回覆刪除